Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X

1.9.15

Sad Day

(C)Tiny Fox i Forain

Dzień Dobry! 
Jak samopoczucie? 
U mnie spokój i cisza. Mój plan lekcji jest w porządku. Nic w szkole się nie zmieniło. Tęskniłam za moimi przyjaciółmi(pomińmy fakt, że nie było dnia byśmy się nie widzieli). Jestem psychicznie, fizycznie trochę gorzej, nastawiona na ten rok szkolny! 
Notka później. Przepraszam. Nie będę się tłumaczyć, że nie było czasu i pieniędzy, bo będąc szczerym, nikt tego nie lubi. 
Jesteście niesamowici! Nie wierzę, że blog ma już jedenastu obserwatorów! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu.Naprawdę, jak na mnie, czyli osoby, która poddaje się bardzo często to wielki sukces. Zastanawia mnie tylko, jak wy możecie to oglądać? 
No nic, proszę aby wszyscy obserwatorzy przedstawili mi opinię na temat prac. Każdą krytyke przyjmę. Szczerze, lubię, jak ktoś mi mówi, co jest nie tak i co mam poprawić. Więc do roboty! Krytykować! :D
PS. Nowy główny! Znów. Jak się podoba? 









Obydwa nagłówki wykonałam na podstawie pliku PSD Alexxi


Trzymajcie się, miśki! <3 




2 komentarze

  1. Hejka!
    Ja co do planu lekcji, to jestem strasznie zawiedziona ;_; Ale co zrobić? Szkoła, to szkoła....
    A co do grafiki....
    Bardzo mi się podoba nowy szablon <3
    Sygnaturka nr 1 i 3 dzisiaj ukradła moje serce ^^
    A co do nagłówków to faworytem dzisiaj jest dwójka! xx
    Ja już zmykam do szkoły! ;'(

    Besos ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega grafika *-* Zakochałam się w sygnaturach! <3 Są cudowne *o* Naprawdę kawał dobrej roboty! :D Pozdrawiam i życzę dalszej weny. :D :D +zapraszam na http://radosne-jak-slonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń